СТИХОТВОРЕНИЕ ЗА МОЕТО УЧИЛИЩЕ

15.01.2013 20:33

Днес дойде г-жа Николаева и ни похвали за страхотната стихосбирка. Даде ни нова тема за стихотворение : МОЕТО УЧИЛИЩЕ

Имаме на разположение една седмица за това .

Г-жа Кирова веднага седна и сътвори това :)

 

     МОЕТО  УЧИЛИЩЕ

Моето училище е хубаво,нали ?

В него сме се учили и аз, и ти.

Усмивките от снимките са същите – добри,

но ние сме пораснали и помъдрели,нали ?

30 години училището навъртя,

а учителите наши са  с мъничко тъга.

Тъга,която носят в своите сърца

за отминалата младост с многото деца.

И малко уморени, и унесени в мечти

за децата многобройни и техните бели.

Косите им са посивели и мъдри са сега.

Хубавите спомени топлят ги сега,

а очите им се пълнят с гордост от това.

Училището родно направи ни добри

и често ни напомня за детските ни дни.

В сърцето ми то има своето место

и винаги с обич ме сгрява и с добро.

Учителите мои сега са пак до мен .

Те с нежност ми напомнят,

че призванието – ЧОВЕК

не се изгражда с опит,

а с раздаване от все сърце.

Раздаване към всяко поколение,

прекрачващо училищния праг.

Учителят е личност, изпълнена с любов.

Учителят е святост, и гордост, и възход.

Възход към нещо ново, мирно и добро.

И така години ще се нижат.

Няколко по тридесет лета.

Деца ще идват и ще си отиват,

а  нашето уютничко школо

винаги ще ги посреща с добро.

Поклон пред Вас, учители любими !

Благодарим Ви за отминалите дни !

Простете грешките ни диви !

Останете си завинаги усмихнати,добри !

 

 

                                    МОЕТО  УЧИЛИЩЕ

     Моето училище е прекрасо. То е пълно е с усмивки и с радост. Всички си мечтаем вече да пораснем.

Ние имаме едни прекрасни учители. Моята любима учителка е Албена Кирова. Тя е страхотна и винаги с усмивка на лицето,тя ни забавлява.Учи ни с радост и винаги ни кара да се усмихваме.Моите съученици са забавни.Ние сме един задружен клас.

    Родното ни училище е много уютно и се чувствам спокойна и приятно,когато  прекрача училищния праг.

 Тук се учим ние с  моя брат, а след тридесет години ще учат  и нашите деца.

Училището ни е толкова красиво ! И учителите ни са толкова добри !

Как ми е мило и приятно в топлата ни сграда през зимните дни !

Искам да благодаря на всичките учители и директори !

 

                                                 Александра Данданова – 3 г  клас

       

 

      РОДНОТО УЧИЛИЩЕ

 

Аз  Кристофър се наричам.

И моето училище най-много обичам!

То е прозореца ми към света.

И в него научавам аз много неща.

 

Тук аз срещнах моята госпожа.

Станах приятел и с всички деца.

 

Това е моето училище мило !

То в детското ми сърце

се е съхранило !

                              Кристофър Замфиров – 3г клас

 

        Моето  училище

Моето училище е хубаво,нали ?

И учителите ни са толкова добри !

Те ни учат на красиви буквички.

Който не знае,до него те стоят.

Ох,виж как е хубаво да си в трети клас.

Да си стоя с любимата госпожа.

Там ще си стоя до края на света.

Имам госпожа със златничко сърце.

Тя е мила и любезна, и с усмивка на лице .

Ах,ах ! Госпожо,как се радвам да съм с вас !

И на това му викам трети готин клас !

Забавно е да си учител- такъв ще стана и аз.

И все с деца ще бъда в трети готин клас.

От сутрин до обяд все с моята госпожа.

Да знаете, госпожо, че ние се гордеем с вас !

И в училището родно ще идвам с любов !

И децата ще обичам и уча на добро !

                                               Патриция  Ашминова – 3 г клас